Talls per obres compliquen el trànsit al centre de la Seu
No es pot circular al tram inicial de Sant Ermengol i al carrer de Tresponts
La coincidència de diversos talls de carrers per obres particulars estan afectant la circulació a l'eixample urbà de la Seu d'Urgell.
D'una banda, el carrer de Sant Ermengol està tallat a la circulació des de dilluns en el seu tram inicial -davant de la plaça de Catalunya- per la instal.lació d'una grua. Això obliga els conductors que baixen pel carrer de Sant Ot a seguir avall fins al final del passeig de Joan Brudieu i enllaçar amb Mare Janer, si volen anar en direcció est.
De l'altra, també s'ha tallat el carrer de Tresponts, davant del jutjat, per unes altres obres a la zona. Els conductors que pugen pel carrer de Llorenç Tomàs i Costa han de trencar a la dreta quan arriben a la cruïlla amb Germandat de Sant Sebastià.
A tot plegat s'hi ha sumat avui dimecres el tancament de l'aparcament del Doctor Peiró, per la celebració d'una jornada esportiva interescolar. D'altra banda, la direcció única a l'avinguda de Pau Claris ha intensificat el trànsit a l'avinguda del Salòria, ja que els vehicles que volen anar cap a Andorra o cap a Lleida es desvien principalment per aquell vial i, quan hi arriben al capdamunt, han de creuar un 'Stop'. Això provoca retencions en moments puntuals del dia.
23 de maig del 2007 a les 11:20. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua