Tremp organitza un procés de participació per determinar accions de futur

L'Ajuntament de Tremp ha engegat un procés de participació ciutadana per determinar quines accions s'haurien de desenvolupar al municipi amb l'eslògan 'Tremp avança! Suma't al futur'. Aquestes accions es determinaran en quin instruments de finançament es duran a terme; el Pla de Dinamització Comarcal, la Llei de Barris, el programa Leader 2007-2013 i La Ribagorça Romànica.

El procés de participació, que comptarà amb quatre sessions, començarà aquest divendres i abordarà la indústria i les empreses, els serveis i el turisme, l'agricultura i la ramaderia i la cultura i la societat. Les diferents sessions es realitzaran al Centre Cívic Tarraquet.

'Tremp avança! Suma't al futur' és la segona part del procés amb l'objectiu de començar a materialitzar les accions que en el primer procés van decidir. El primer procés va tenir lloc al 2007 i portava per títol 'Tremp et pregunta i tu, què hi dius?'. En aquest primer procés es van triar les accions prioritàries a realitzar en el municipi.

20 de febrer del 2009 a les 10:56. Societat