Un centenar de persones avancen a la Seu el Dia Mundial de la Diabetis
L'Associació de Diabètics de l'Alt Urgell ha organitzat aquest diumenge una caminada popular
Un centenar de persones han celebrat aquest diumenge el Dia Mundial de la Diabetis amb una caminada popular a la Seu d'Urgell. Tot i que la jornada commemorativa tindrà lloc dimecres vinent, la delegació de l'Associació de Diabètics de Catalunya (ADC) a l'Alt Urgell ha avançat la celebració per fer-la coincidir amb un dia festiu. El bon temps ha acompanyat el centenar de persones que s'han aplegat al Parc del Segre per completar un recorregut que els ha portat fins a la Gravera. Joan Tuset, president de l'ADC a l'Alt Urgell ha destacat la importància de donar a conèixer aquesta malaltia i ha recordat la necessitat de caminar o fer esport per gaudir d'una millor salut.
Joan Tuset ha explicat a l'ACN que 'massa sovint ens oblidem de la nostra salut, que tan sols trobem a faltar quan tenim algun problema'. Per això, ha afegit Tuset, 'és important celebrar iniciatives com aquesta caminada si d'aquesta manera sensibilitzem a la població de la importància de tenir cura d'un mateix amb accions tan quotidianes i agradables com caminar o fer una mica d'esport'.
La caminada ha acabat amb un esmorzar per a tots els assistents i el lliurament de divers material informatiu relacionat amb la diabetis. Entre tots aquells que han completat el recorregut també s'ha sortejat un lot de productes donats per comerços de la Seu d'Urgell.
11 de novembre del 2007 a les 14:43. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
