La Seu inicia els actes de suport a la Marató de TV-3
Un gran nombre d’entitats i particulars de la ciutat col.laboraran en el projecte
Aquest dimarts, el Centre Cívic acull una xerrada sobre les malalties mentals greus
La Seu d’Urgell col.laborarà novament de manera molt activa en La Marató de TV-3, mitjançant un conjunt d’actes coordinats per les Regidories de Serveis Socials i de Participació de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i amb la implicació d’un gran nombre d’entitats i particulars de la ciutat.
Les activitats ja comencen aquest dimarts, 9 de desembre, amb una xerrada informativa per conèixer millor les malalties mentals greus, que és l’objectiu pel qual es recaptarà fons a la Marató d’enguany. Serà a les 8 del vespre al Centre Cívic El Passeig. Hi intervindran el doctor Muñoz, metge del Centre d’Atenció Primària (CAP) de la Seu d’Urgell, acompanyat de Lurdes Buchaca i Sandra Bigordà, treballadores de l’Equip de Salut Mental de la Fundació Sant Hospital. La xerrada comptarà amb la participació de l’Associació de Familiars i Amics de Malalts Mentals de l’Alt Urgell i amb la col.laboració de l’Oficina d’Acció Ciutadana de la Seu.
La regidora de Solidaritat i Serveis Socials de la Seu d’Urgell, Anna Vives, ha elogiat la implicació de la societat civil urgellenca en La Marató. Vives espera novament una bona resposta dels veïns.
Els actes solidaris de La Marató a la Seu continuaran el cap de setmana. Dissabte dia 13, durant tot el matí, hi haurà una Matinal Esportiva a Aravell, organitzada pel Consell Esportiu de l’Alt Urgell, que inclourà una gincana, una cursa d’orientació i un bateig de golf. A les 4 de la tarda, a la plaça de les Monges, l’associació La Veu dels Animals farà una classe pràctica d’educació canina.
Diumenge, des de les 11 del matí, la plaça de Catalunya acollirà actes com ara una parada d’ornaments de Nadal, a càrrec dels alumnes del Col.legi La Salle; una xocolada de l’Associació de Dones i Confraresses, ballades organitzades pels Geganters i Grallers de la Seu i per Amics de la Sardana i un espectacle dels Diables de l’Alt Urgell. De les 12 a les 2 del migdia, l’Associació Cavallista de l’Alt Urgell oferirà passejades a cavall al carrer de Josep de Zulueta. Finalment, a les 5 de la tarda se celebrarà un quinto benèfic al gimnàs del Col.legi La Salle.
9 de desembre del 2008 a les 14:15. Solidaritat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Solidaritat
- La Seu organitza aquest dissabte la 12a Festa-Torneig Joan Petit
- El Punt Òmnia de la Seu crea un vídeo de suport a la Marató per la Pobresa
- Encesa Solidària per col·laborar amb la Marató per la Pobresa
- Continuen els actes solidaris previs a la Festa-Torneig Joan Petit
- Matinal solidària de Càritas a favor de la Marató per la pobresa de TV3



Cap de setmana - 2ª Pasqua
