Torna el cicle de xerrades 'Una mirada solidària a les vacances'
Enguany es parlarà de projectes solidaris a Nicaragua, el Sàhara Occidental, El Salvador, el Perú, Bòsnia i Gàmbia
Els voluntaris urgellencs a Santa Rosa del Peñón explicaran aquest divendres la seva experiència
L’Ajuntament de La Seu d’Urgell i el Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació han organitzat el cinquè cicle de xerrades ‘Una mirada solidària a les vacances’ on diferents urgellencs compartiran amb tothom les seves experiències de voluntariat durant les seves vacances. Aquest cicle consta de sis xerrades diferents que passaran per Nicaragua, el Sàhara Occidental, El Salvador, el Perú, Bòsnia i Gàmbia.
La regidora de Solidaritat i Cooperació, Anna Vives, expressa una "enorme satisfacció en veure que aquest cicle de xerrades es va repetint any rera any, cada cop amb més participants i amb el mateix engrescament, en cada edició, per compartir experiències”. Vives ha afegit que “les xerrades són un reflex de la feina que es du a terme des de les associacions: constant, il•lusionada i molt valuosa”.
Aquest divendres, 7 de novembre, s'encetarà la nova edició amb 'Santa Rosa. Cultura i esport: un combinat solidari', a càrrec d'Elodie Torres, Berta Pallarès, Paula Dos Santos, Esther Moreno, Maria Pujol, Roser Julià i Cristina Escolà. Serà a la sala d'actes de l'Ajuntament urgellenc a les vuit del vespre. Els altres cinc es desenvoluparan al centre cívic El Passeig.
El divendres 14 de novembre, Pep Farràs oferirà la conferència 'Solució a la vergonya saharaui'. Les xerrades continuaran amb 'El Salvador, experiència en una comunitat rural' a càrrec d'Anna Dalmau, el dia 21; i 'El Perú avui: un any més treballant a Abancay' que protagonitzarà Amadeu Clausó, el dia 28.
El 12 de desembre, Pau Gràcia, Alba Lozano, Mireia Pellicer, Anabel Caro i Andrés González-Nandín oferiran la xerrada 'Dels Pirineus als Balcans: joves cooperant amb Bòsnia'. La darrera xerrada serà el 16 de gener a càrrec de Laura Delgado, Carlota Valls, Cristina Romero i Lourdes Garcia sota el títol 'Un apropament a Gàmbia'.
5 de novembre del 2008 a les 16:32. Solidaritat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Solidaritat
- La Seu organitza aquest dissabte la 12a Festa-Torneig Joan Petit
- El Punt Òmnia de la Seu crea un vídeo de suport a la Marató per la Pobresa
- Encesa Solidària per col·laborar amb la Marató per la Pobresa
- Continuen els actes solidaris previs a la Festa-Torneig Joan Petit
- Matinal solidària de Càritas a favor de la Marató per la pobresa de TV3



Cap de setmana - 2ª Pasqua
