Controlat l'incendi de la Vall Fosca, que ha cremat 100 hectàrees
Aquest dijous es revisarà la superfície afectada per assegurar que el foc no revifa
Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l’incendi de la Vall Fosca avui dimecres a les 5 de la tarda. Segons dades facilitades pel Cos d’Agents Rurals, l’incendi ha afectat finalment una superfície de 100,7 hectàrees de vegetació forestal (roureda, pi negre repoblat i matoll).
Al llarg del matí, 12 dotacions terrestres amb 35 efectius dels Bombers han estat apagant els focus bàsicament amb eines manuals, a causa de la dificultat del relleu. També hi ha estat treballant un helicòpter bombarder que ha donat suport als equips terrestres realitzant puntualment alguna descàrrega i transportant els agents fins als punts de més difícil accés.
Aquest dijous es tornarà a revisar tot el perímetre per assegurar que no hi hagi cap punt que fumegi. L'avís es va rebre dilluns a les tres de la tarda a tocar de la carretera L-503, al terme municipal de la Torre de Cabdella.
22 de febrer del 2012 a les 17:37. Successos i tribunals
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Successos i tribunals
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen per una llevaneus a Baqueira
- Rebuig unànime al tiroteig a la casa del ministre andorrà de Finances, Jordi Cinca
- Terratrèmol de 3,1 al sud-oest del municipi de Sort



Cap de setmana - 2ª Pasqua