Dispositiu especial dels Mossos per evitar robatoris per Nadal
Els agents controlen els intents de furt, estafa o bé pagament amb bitllets falsos
Aquests dies també es reforça els controls de trànsit i d'alcoholèmia
Els Mossos d'Esquadra posen en marxa durant aquests dies un dispositiu especial per la campanya de Nadal. El desplegament té com a principal objectiu prevenir intents de robatori o d'estafa en les principals zones comercials, com és el cas del centre de la Seu.
Els agents patrullaran durant aquests dies pels carrers amb més afluència de compradors i visitants. Els principals delictes que es persegueixen són el furt de bosses o carteres, la sostracció d'objectes a dins les botigues o bé l'ús de bitllets falsos.
Des de la policia es recomana als botiguers i vianants que els informin en cas de detectar persones amb comportaments sospitosos, com ara entrar en un establiment i fixar-se en les mesures de seguretat o en la ubicació dels objectes més valuosos. El cap de la comissaria de la Seu, Raül Rodríguez, ha remarcat la importància de la col.laboració amb els comerciants.
Paral.lelament durant aquests dies es recuperarà les patrulles mixtes entre Mossos i Policia Municipal. Un altre front d'actuació és el control del trànsit, especialment intens a l'accés a Andorra i a la Cerdanya. En aquest mateix àmbit, es reforça els controls d'alcoholèmia per les dates més assenyalades. Tot i això, des de la policia elogien el fet que ha augmentat la conscienciació dels conductors per tal de no mesclar alcohol i conducció a l'hora de sortir de festa.
7 de desembre del 2010 a les 11:38. Successos i tribunals
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Successos i tribunals
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen per una llevaneus a Baqueira
- Rebuig unànime al tiroteig a la casa del ministre andorrà de Finances, Jordi Cinca
- Terratrèmol de 3,1 al sud-oest del municipi de Sort



Cap de setmana - 2ª Pasqua
