El Ripollès pateix un nou terratrèmol, amb una intensitat de 2,4 graus
El Ripollès s'ha vist sacsejat aquest dimecres a la nit per un nou terratrèmol, de 2,4 graus a l'escala de Richter i amb epicentre entre Sant Joan de les Abadesses i Sant Pau de Segúries, segons fonts de l'Institut Geològic de Catalunya (IGC). No es té constància, però, de danys personals o materials.
Els veïns que van percebre el moviment, a quarts d'11 de la nit, l'han definit com una sotragada que ha fet bellugar els mobles de casa. Com en d'altres terratrèmols semblants, han comparat la sensació a la d'un cop de porta molt fort. El sisme no s'ha percebut a Ripoll.
L'Institut Geològic ha recordat que cada any hi ha diferents moviments com aquest a Catalunya, que formen part de l'estabilització del terreny i que no solen tenir conseqüències greus. Aquest fet se sol produir al Pirineu i el Ripollès és entre les comarques on és més habitual.
25 de febrer del 2010 a les 09:40. Successos i tribunals
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Successos i tribunals
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen per una llevaneus a Baqueira
- Rebuig unànime al tiroteig a la casa del ministre andorrà de Finances, Jordi Cinca
- Terratrèmol de 3,1 al sud-oest del municipi de Sort



Cap de setmana - 2ª Pasqua