La Guàrdia Civil decomissa 1.330 paquets de tabac de contraban
El valor del gènere intervingut ascendeix a més de 4.800 € euros
El tabac es va localitzar a l'interior de dos vehicles
La Guàrdia Civil ha intervingut aquest cap de setmana en dues operacions 1.330 paquets de tabac de contraban. El primer comís s'ha dut a terme aquest dissabte cap a dos quarts de dotze del migdia i ha anat a càrrec d'efectius de la Secció d'Especialistes Fiscals de la Duana de la Farga de Moles. Els agents han realitzat la inspecció fiscal d'un turisme Renault Megane matrícula espanyola i han localitzat, ocults a l'interior de la roda de recanvi del vehicle, un total de 440 paquets de tabac de diverses marques, valorats en 1.447 euros.
L'infractor ha resultat ser WH, de 45 anys d'edat, i resident a Olot (Girona).
D'altra banda, a les sis de la tarda de diumenge efectius de la mateixa unitat, després d'inspeccionar l'interior d'un turisme Peugeot 406 matrícula francesa, han trobat en diversos buits naturals del vehicle (sota els seients i el forat de la roda de recanvi) un total de 890 paquets de tabac de la marca Marlboro, valorats en 3.426,50 euros.
L'infractor és resident a França, B.T.P. i de 40 d'anys d'edat.
Per aquests fets s'ha aixecat dues actes de confiscació de Contraban (Llei Orgànica 12/95). El tabac decomissat ha passat a disposició del Im. Sr Administrador de la Duana de la Farga de Moles.
18 d'octubre del 2010 a les 10:59. Successos i tribunals
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Successos i tribunals
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen per una llevaneus a Baqueira
- Rebuig unànime al tiroteig a la casa del ministre andorrà de Finances, Jordi Cinca
- Terratrèmol de 3,1 al sud-oest del municipi de Sort



Cap de setmana - 2ª Pasqua