Mor un home de la Seu en un accident laboral a Ribera d'Urgellet

L'operari, de 52 anys, reparava la teulada d'una nau industrial de l'antiga Transa

Els fets van passar dimarts a la tarda

L'operari i veí de la Seu d'Urgell Erundino L.V., de 52 anys, ha mort aquest dimarts després d'haver patit un accident laboral en una nau industrial de l'antiga Transa, al municipi de Ribera d'Urgellet. L'home va caure de 8 metres d'alçada quan reparava una teulada d'una empresa que produïa teules.

Els fets van passar cap a un quart de sis de la tarda. Els Mossos d'Esquadra i diverses ambulàncies es van traslladar al lloc del sinistre i van decidir traslladar Erundino L.V. a l'hospital Arnau de Vilanova, on va ser evacuat en helicòpter. L'home va morir en una operació.

Una investigació ha de comprovar ara si l'empresa on treballava Erundino L.V. tenia en ordre la documentació sobre prevenció de riscos laborals i en relació amb l'activitat comercial. S'ha de saber també si l'operari duia casc o arnés.

21 de maig del 2009 a les 11:49. Successos i tribunals