Un camió de benzina fa la 'tisora' a la N-260, al Pont de Bar

El vehicle, que portava la cisterna buida, ha quedat entravessat a la via

El conductor n'ha sortit il.lès i ha pogut continuar el viatge després de ser assistit per una grua

Un camió de transport de benzina ha patit un accident lleu aquest matí a la N-260, al terme municipal del Pont de Bar.

Segons ha informat Emergències, els fets s’han produït a les 8 del matí, al quilòmetre 209 de l’Eix Pirinenc, just al límit entre l’Alt Urgell i la Cerdanya, en el que es considera un dels revolts més perillosos de la carretera entre la Seu i Puigcerdà.

El tràiler ha fet la tisora, probablement a causa del paviment moll, i ha quedat entravessat al mig de la via. Afortunadament, el conductor n’ha sortit il.lès. El vehicle no ha bolcat i no portava carregada la cisterna de combustible, per la qual cosa no ha fet falta posar en marxa un operatiu especial.

Poc abans de les 9, una grua ha ajudat el camió a reincorporar-se a la via i a continuar el trajecte. En les tasques d’assistència hi han participat dues dotacions dels bombers i efectius dels Mossos d’Esquadra.

13 d'octubre del 2010 a les 12:58. Successos i tribunals