Un conductor andorrà mor en un xoc frontal a Bassella

L'accident també ha deixat cinc ferits greus i ha provocat retencions aquest matí

Aquest diumenge hi haurà un tall de trànsit a la C-14, a Montblanc, per protestar per les retallades de Foment

Actualització

La carretera C-14 ha registrat aquest matí de divendres un accident mortal entre dos vehicles, al terme municipal de Bassella. Segons la Direcció General d'Emergències, l'avís s'ha rebut poc després de les 9 del matí, al quilòmetre 131 de la C-14.

Segons fonts dels Mossos d'Esquadra, l'accident s'ha produït en col·lidir frontalment dos turismes, un amb matrícula andorrana, ocupat per dues persones, i l'altre amb matrícula hongaresa, amb quatre ocupants. Com a conseqüència del xoc, el conductor del vehicle andorrà ha resultat mort. Es tracta de Ruben Omar CM, de 44 anys. La resta d'ocupants han resultat ferits greus, un ha estat traslladat a l'hospital de la Seu d'Urgell i els altres quatre a l'hospital Arnau de Vilanova.

A les 11.40h s'ha restablert la circulació de la via amb normalitat. En les tasques d'assistència hi han intervingut diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra, Bombers i serveis sanitaris.

Aquest nou accident a la C-14 se suma al que hi va haver ahir dijous a la tarda, en aquest cas al terme municipal d'Organyà. Un conductor va patir ferides lleus després de patir una sortida de via. El cotxe va queda bolcat i va fer falta la intervenció d'una dotació dels Bombers.

D'altra banda, els conductors que circulin aquest diumenge per la C-14 es poden trobar amb problemes si van cap a la platja. L'Ajuntament de Montblanc ha anunciat un tall de carretera, per rebutjar l'aturada de les obres a la variant i a l'autovia que ha d'unir Montblanc i Valls. La protesta contra el Ministeri de Foment té el suport dels veïns i de les cambres de comerç de Tarragona i Reus.

13 d'agost del 2010 a les 12:34. Successos i tribunals