Un detingut a Puigcerdà per presumpte tràfic de drogues
Els Mossos d'Esquadra han detingut François B., de 32 anys i veí de Puigcerdà, per presumpte tràfic de drogues.
Els agents van trobar a casa del detingut, al casc antic de Puigcerdà, 111 grams de marihuana, 68 d'haixix, 7 de cocaïna, una balança de precisió, retalls de plàstic per fer les unidosis i 390 euros.
Els investigadors van iniciar una sèrie d'actuacions per poder recollir les proves necessàries. La feina policial va constatar les continues entrades i sortides de persones a l'edifici, la majoria de nacionalitat francesa i molts d'ells coneguts consumidors habituals.
L'autor acceptava material electrònic per pagar, total o parcialment, la droga. En el registre també es va trobar dos televisors de pantalla plana, dos ordinadors portàtils, dotze aparells reproductors de DVD, quatre monitors d'ordinador, set vídeo consoles, tretze telèfons mòbils i deu rellotges.
Davant les evidències es va detenir a François B com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública. La investigació continua oberta per comprovar l'origen de tot el material recuperat.
21 de desembre del 2010 a les 09:55. Successos i tribunals
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Successos i tribunals
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- Cinca defineix l'atac que va patir com 'premeditat' i 'inadmissible'
- El jutge manté oberta la causa per l'atropellament d'un nen per una llevaneus a Baqueira
- Rebuig unànime al tiroteig a la casa del ministre andorrà de Finances, Jordi Cinca
- Terratrèmol de 3,1 al sud-oest del municipi de Sort



Cap de setmana - 2ª Pasqua