Aprovació inicial de reparcel.lació al nou sector urbà de la Trobada de Montferrer
L'Incasòl obre un període d'un mes per presentar al.legacions al projecte
L'Institut Català del Sòl (Incasòl) ha fet l'aprovació inicial del projecte de reparcel.lació al nou sector urbà de la Trobada, al terme municipal de Montferrer i Castellbò. Segons ha fet públic l'ens de la Generalitat, la modificació afecta el sector residencial conegut com PAU 7.
L'expedient se sotmetrà ara a informació pública durant el període d'un mes, per tal que els propietaris o col.lectius implicats hi puguin presentar les al.legacions que considerin pertinents. Tots els interessats rebran una notificació personal. A més a més, durant aquests dies poden consultar la reparcel.lació proposada a les oficines de l'Ajuntament, com també a la seu de l'Incasòl.
L'ens públic també ha detallat que la reparcel.lació contempla principalment quatre finques, que són propietat de l'Ajuntament de Montferrer i Castellbò, del Bisbat d'Urgell, de la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat i de l'Incasòl mateix. També s'ha inclòs en l'àmbit una finca propietat de la Direcció General de Tributs.
17 de novembre del 2008 a les 21:40. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua
