Comencen les proves de càrrega a la boca oest del túnel dels Dos Valires
El control és un dels últims requisits abans d'inaugurar la galeria el mes de juliol
Entre aquest dimecres i divendres es preveu efectuar les proves de càrrega a la boca oest del Túnel de les Dos Valires, a la Massana. El control de seguretat es fa un cop es va completar el formigonat poc abans de Nadal i una vegada s’han retirat els recolzaments.
Cada prova requereix diversos camions tipus dúmper i banyera carregats de materials. S’ha definit el criteri seguint les recomanacions del Ministeri espanyol de Foment. Pel cas de l’estructura principal, es necessitaran fins a 10 camions simultàniament.
Una vegada efectuada la prova de càrrega, es prosseguirà amb els treballs d’urbanització, consistents en voravies, baranes, paviments, senyalització i enllumenat. La previsió és que aquests treballs s’acabin durant el mes vinent. Així, només mancarà acabar la part d’instal·lacions del túnel (fase IV) perquè aquest pugui entrar en servei el mes de juliol.
El túnel ha de permetre una comunicació directa entre Encamp i la Massana -entre les valls d'Orient i del Nord- per tal de descongestionar l'àrea d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany.
7 de febrer del 2012 a les 17:32. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua