El PSC-Progrés de Coll de Nargó rebutja el nou POUM
L'oposició està en contra de l'opció d'alçar blocs de tres o quatre pisos
Pilar Aubet creu que el planejament restarà atractiu turístic al poble
El grup del PSC-Progrés de Coll de Nargó rebutja el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal, aprovat pel ple de l'ajuntament dijous passat.
En un comunicat, el grup socialista exposa que segons el POUM tots els edificis a construir tindran una altura de planta baixa més tres plantes o bé planta baixa més quatre plantes. Segons el PSC, el nou plantejament urbanístic "no és adient ni s'adapta a les directrius que la Generalitat té establertes per als pobles de muntanya" i "treu l'atractiu turístic, única font d'ingressos de la població".
Segons la portaveu del PSC-Progrés a Coll de Nargó, Pilar Aubet, 'les alçades màximes per a un poble d'aquestes característiques haurien de ser planta baixa i dos plantes més, que és el que s'havia fet fins ara, tret de sis edificis concrets que tenen més de 30 anys i que en el seu temps no es van adaptar a les normes subsidiàries'.
Segons Aubet, la nova normativa s'ha fet per poder legalitzar l'edifici de l'Asseradora. Aubet creu que l'equip de govern té un "interès desmesurat per legalitzar aquest edifici". L'aprovació del POUM arriba precisament després que la Generalitat ha donat la raó a l'Ajuntament en l'afer sobre la legalització d'aquest bloc.
17 de novembre del 2010 a les 09:22. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua
