El municipi aranès d'Arres, un dels únics que no han demanat els ajuts de l'Estat

L'ajuntament aranès d'Arres és un dels únics que no ha presentat cap sol.licitud al Fons Estatal d'Inversió Local. Segons fonts del Ministeri d'Administracions Públiques, el municipi pirinenc ha justificat el fet de no sumar-s'hi perquè en aquest moment no tenia cap obra important per fer de manera imminent, que s'ajustés als requisits del pla extraordinari. Arres té 64 habitants censats, per la qual cosa només li corresponia un ajut d'11.300 euros.

Així, Arres figura entre els cinc consistoris que han decidit no tramitar cap petició. En aquesta llista també hi ha l'Ajuntament de la Quar, a la comarca del Berguedà, i el de Zugarramurdi, al Pirineu de Navarra.

De tots els projectes presentats, el 31,79% seran obres de rehabilitació i millora d'espais públics. El 28,89% de sol.licituds corresponen a equipaments i infraestructures de serveis bàsics, i el 17,47% és per a equipaments i edificis culturals, educatius i esportius.

26 de gener del 2009 a les 15:59. Urbanisme i comunicacions