Foment licita millores al tram de la N-260 entre Sort i el Pont de Suert
Les obres prioritzaran la seguretat viària i inclouen el pas per Xerallo, la part més malmesa de l'Eix Pirinenc
El Ministeri de Foment ha licitat l'execució de diverses operacions de conservació i explotació a la carretera N-260 (Eix Pirinenc) en el tram entre Sort i el Pont de Suert. Les obres inclouran la part a partir de Xerallo, que rep queixes constants pel seu mal estat. En total s'invertirà prop d'11 milions d'euros i es prioritzarà la seguretat viària.
Entre els treballs que hauran de realitzar es troben els serveis de comunicacions, serveis de vigilància, atenció a accidents, manteniment dels elements de la carretera, serveis de vialitat hivernal, manteniment sistemàtic de les instal.lacions de subministrament d'energia elèctrica, control i vigilància de túnels, enllumenat, senyalització variable i semaforització.
A més, s'inclouen les tasques d'establiment d'inventaris i reconeixements d'estat, agenda d'informació d'estat i funcionament de la carretera, programació, coordinació, seguiment i informació de l'execució dels treballs, actuacions de suport a l'explotació, estudis d'accidentalitat i informes de seguretat viària.
També hi estaran inclosos tots els trams residuals utilitzats com a camins, vies de servei i altres vials de titularitat estatal, així com els següents túnels.
22 d'agost del 2011 a les 16:46. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua