L'Ajuntament adquireix a l'Incasòl una nova finca de l'Horta del Valira
La parcel.la es destinarà a la construcció de 48 habitatges de preu concertat
L'empresa pública HULS tenia fins ara el 33% de la propietat del solar
El ple de l'Ajuntament de La Seu d'Urgell va aprovar aquest dilluns la compra a l'Incasòl del 66% del terreny d'una parcel•la a la nova urbanització de l'Horta del Valira. L'empresa municipal Habitatge i Urbanisme La Seu, SL, ja n'era propietària del 33%, de manera que ara en passa a ser la única propietària i pot endegar una nova promoció d'habitatge públic, que serà a preu concertat.
El tinent d'alcalde d'Urbanisme, Jesús Fierro, afirma que l'objectiu de la compra és que en pocs anys a l'Horta del Valira hi pugui haver més de 200 habitatges en els diferents règims: HPO, tant de lloguer com de venda, i habitatge concertat.
Fierro ha recordat que actualment existeix un conveni per construir a l'Horta del Valira 122 habitatges d'HPO, tant de règim de lloguer com de venda, així com una parcel•la de les mateixes característiques que aquesta a la que recentment es va treure a subhasta, amb una capacitat de construcció de fins a 48 habitatges de règim concertat, adjudicat a una empresa de la zona. Amb la compra d'aquest nou terreny, s'hi podran construir 48 habitatges més de règim concertat.
Amb tot,Jesús Fierro ha subratllat que “el municipi vol fer un salt qualitatiu per assolir una part important de l'objectiu principal que és el dret a l'habitatge que tenen tots els ciutadans”.
2 de juliol del 2008 a les 16:19. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua
