L’AEDAU se sent ‘traïda’ pels ajuntaments de Ribera d’Urgellet i de Montferrer
La plataforma critica que els consistoris no hagin presentat al.legacions a la reobertura de l’aeroport Andorra-Pirineus
L'alcalde de Ribera d'Urgellet, Antoni Capdevila, assegura que ja es va presentar la documentació "en el moment que els corresponia"
L’Associació en Defensa de l’Alt Urgell ha denunciat en un comunicat de premsa que se sent ‘traïda” pels ajuntaments de Ribera d’Urgellet i Montferrer i Castellbò. La plataforma, que s’oposa a la reobertura de l’aeroport de la Seu, no entén perquè cap dels dos consistoris no ha fet arribar cap tipus d’al.legació al departament de Política Territorial i Obres Públiques per evitar la posada en marxa el camp de vol alturgellenc “malgrat que en diverses reunions amb la població van assegurar que no volien l’aeroport”.
Segons ha donat a conèixer l’AEDAU, la Generalitat va donar audiència a ambdós ajuntaments, però no van comparèixer a l’expedient. El DPTOP especifica en una missiva que “pel que fa a la suposada vulneració del principi d’autonomia local (...), cal tenir en compte que des dels ajuntaments afectats per l’aeroport no s’ha qüestionat l’aprovació definitiva de la infraestructura aeroportuària, amb la qual cosa tampoc procedeix donar lloc a la nul.litat”.
L'alcalde de Ribera d'Urgellet, Antoni Capdevila, ha desmentit les acusacions i ha assegurat que des dels municipis es van presentar les al.legacions pertinents "en el moment que els corresponia". Segons manifesta Capdevila, "en l'últim període d'al.legacions es donava veu als particulars i col.lectius, però no pas als consistoris, que ja les havien fet arribar abans al DPTOP".
11 de maig del 2009 a les 13:33. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua
