La Generalitat impulsa l'elaboració del Pla Director de mobilitat de l'Alt Pirineu i l'Aran
L'objectiu és aprovar-lo i sotmetre'l a informació pública a partir del setembre del 2008
La Generalitat ha concedit una dotació de 172.608 euros per a la elaboració del Pla Director de mobilitat de l'Alt Pirineu i Aran. En aquest sentit, el Govern ha autoritzat aquest dimarts al Departament de Política Territorial i Obres Públiques encarregar la redacció de l'estudi tècnic.
Les grans línies d'aquest Pla Director seran les de planificar la millora de l'accessibilitat, promoure una mobilitat més sostenible i integrada en el medi ambient, així com regular el transport de viatgers i mercaderies, les xarxes viàries, ferroviàries, els serveis de transport i l'aparcament. El Pla també fomentarà l'ús de la bicicleta i els desplaçaments a peu per la zona.
En el termini d'un any es procedirà a la redacció del Pla que ara s'impulsa per a l'Alt Pirineu i l'Aran, amb l'objectiu d'aprovar-lo i sotmetre'l a informació pública a partir del setembre del 2008.
Segons estableix la legislació, el procés garantirà la participació dels ens locals i de les entitats representatives en l'àmbit de la mobilitat. Aquests plans es revisaran cada sis anys o quan es modifiquin les Directrius nacionals de mobilitat.
29 d'agost del 2007 a les 10:47. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua