La Seu aprova un Pla de Millora Urbana per dotar Castellciutat d’un aparcament
Una iniciativa privada pal.liarà el dèficit de places de pàrquing del poble
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha fet aquest dilluns l’aprovació provisional del Pla de Millora Urbana d’un espai situat a la carretera N-260, al nucli de Castellciutat, al punt quilomètric 228,90. La modificació d’aquest sector urbanístic permetrà dotar Castellciutat d’un aparcament.
El tinent d’alcalde d’Urbanisme, Jesús Fierro, ha explicat que el propietari de la parcel.la, ubicada en un revolt del costat de la carretera, va ser qui va proposar dur a terme la intervenció, que suposarà l’ocupació del subsòl d’un terreny particular. Malgrat que el Pla General d’Ordenació Urbana estableix algunes limitacions, el consistori ha cregut adient permetre la iniciativa privada ‘per resoldre un dèficit evident de places de pàrquing al poble’.
El Pla de Millora Urbana ha estat en exposició pública i no s’hi ha presentat cap al.legació. Després de l’aprovació provisional feta en el plenari municipal, ara caldrà que la Comissió d'Urbanisme de Lleida doni el vistiplau definitiu.
4 de febrer del 2009 a les 11:39. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua
