La Seu inicia la redacció del Pla de Mobilitat Urbana
El procés començarà amb 375 enquestes per conèixer els hàbits de circulació dels veïns
L'objectiu final és fer més sostenible el trànsit de la ciutat
L'Ajuntament de la Seu d'Urgell iniciarà aquest mes de juny la redacció del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS). L'objectiu és elaborar un model de ciutat amb el que s'identifiquin els urgellencs i urgellenques, i alhora poder augmentar la qualitat de vida i el benestar.
El procés de redacció s'iniciarà ben aviat a través de 375 enquestes telefòniques que serviran per conèixer les principals dades de mobilitat del municipi. S'hi analitzaran els diferents aspectes sobre els desplaçaments motoritzats, a peu i en bicicleta, el transport públic i privat, aparcaments, el sistema de carrers de la ciutat i les regulacions actuals. D'aquesta anàlisi en poden sortit canvis en la gestió del trànsit.
Des de l'Ajuntament de la Seu fan una crida a la participació ciutadana en el moment de sol•licitar informació i prestar-se a respondre a aquesta enquesta. Així s'aconseguirà definir un model de mobilitat més ajustat als hàbits de desplaçament de la ciutat.
Una vegada recollida tota la informació a través d'aquestes enquestes, s'establiran les directrius d'actuació per a diversos àmbits en el que sigui necessari incidir com ara la xarxa de vianants, la xarxa viària, carrils bici i aparcaments, entre d'altres.
L'última fase serà la redacció del Pla de Seguiment del programa d'acció, el qual definirà una bateria d'indicadors i instruments d'avaluació. La redacció d'aquest pla la portarà a terme l'empresa CINESI SL i tindrà una durada de vuit mesos.
2 de juny del 2010 a les 16:08. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua
