Millores als camins rurals de Montanissell, Cassovall i de Vinyets
El Consell Comarcal invertirà vuit-cents mil euros en l’arranjament d’aquestes vies
D'altra banda, l’ens alturgellenc ha tret a licitació una xarxa de banda ampla per als nuclis disseminats
El Consell Comarcal de l’Alt Urgell ha aprovat de forma inicial la documentació tècnica dels arranjaments dels camins rurals de Montanissell, a Coll de Nargó; Cassovall, a Montferrer; i de Vinyets, a Organyà. L’ens alturgellenc té previst invertir en la millora d’aquestes vies més de vuit-cents mil euros.
El projectes es troben en exposició pública i aquell qui ho consideri convenient hi pot presentar al.legacions o suggeriments. En cas que no es presentin objeccions, els documents seran aprovats definitivament.
La millora del camí rural de Montanissell té un pressupost de 229.054 euros; la del camí rural de Cassovall ascendeix a 11.575 euros; i l’arranjament del camí rural de Vinyets, està pressupostat en 230.369 euros.
D’altra banda, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell ha tret a concurs públic la contractació de les obres d’una xarxa d’accés a Internet a la comarca. El termini d’execució dels treballs està estipulat en cinc mesos i el pressupost base de licitació ascendeix a 100.000 euros. El projecte té com a objectiu dotar de la infraestructura de banda ampla els nuclis i poblacions més disseminades de l’Alt Urgell.
6 de novembre del 2007 a les 14:26. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua