Obres per millorar la seguretat infantil a la plaça de Lleteries

L’Ajuntament de la Seu col.loca a l’espai infantil cautxú amortidor

Aquesta intervenció permet adaptar el parc a la normativa europea

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell està duent a terme l’adequació del parc infantil ubicat a la Plaça de Lleteries. El consistori urgellenc substitueix la sorra i terra de la plaça per cautxú amortidor de seguretat. D’aquesta manera, l’espai s’adaptarà a la normativa europea.

El gruix de la capa de cautxú serà de més de sis centímetres, ja que es té en compte el tipus de jocs que es troben a la plaça. Els tobogans o llocs d’escalada tenen una alçada considerable.

Com a novetat, el regidor de Parcs i Jardins, Miquel Caminal, ha destacat que la capa amortidora no serà en forma plaques, sinó que es farà amb una sola base, similar a la que s’utilitza als recintes esportius d’atletisme.

Els treballs els està executant una empresa urgellenca, Ferreteria Llevet. El cost de la intervenció és de 12.000 euros.

26 de juny del 2009 a les 12:37. Urbanisme i comunicacions