Oliana adjudica les obres del nou dipòsit d’aigua
L’empresa Ribalta i Fills S.A. durà a terme els treballs per un import de 835.000 euros
El nou equipament garantirà el subministrament d’aigua de boca de qualitat als 2.000 veïns del poble
L’Ajuntament d’Oliana ha fet l’adjudicació provisional del contracte d’obres de la nova captació d’aigua al municipi. El nou equipament estarà enllestit en un període de vuit mesos i garantirà el subministrament d’aigua de boca als 2.000 veïns del poble.
L’execució del projecte de “Construcció d’una xarxa d’impulsió d’aigua potable al nou dipòsit de reserva de 2000 metres cúbics d’Oliana i la connexió als dipòsits existents del Castell i Oliana” s’ha atorgat a l’empresa local Ribalta i Fills S.A., que ha estat la licitadora amb l’oferta econòmicament més avantatjosa. El pressupost de contractació s’ha establert en 835.000 euros.
L’alcalde d’Oliana, Antoni Vilaginés, ha destacat la importància de la intervenció, ja que l’actual dipòsit no tenia capacitat suficient. El municipi soluciona així també els problemes de qualitat detectats l’any 2005.
L’Ajuntament compta amb subvencions de l’Agència Catalana de l’Aigua, del Pla Únic d’Obres i Serveis i del departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural de la Generalitat de Catalunya.
28 d'octubre del 2008 a les 12:16. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- França obre les negociacions amb Andorra per al conveni de no doble imposició
- Balanç positiu de la participació de l'equip UEU-Viseu a l'Open Altitoy
- El temporal de vent deixa un panorama devastador a la Vall Fosca
- Un esquiador aranès, en estat crític després d'una allau a la zona del Montcorbison
- La Direcció General de Transports, oberta a recuperar freqüències del tren de la Pobla
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- La Direcció General de Transports, oberta a recuperar freqüències del tren de la Pobla
- Comencen les proves de càrrega a la boca oest del túnel dels Dos Valires
- Els 14 alcaldes i el president del Pallars Jussà signen en defensa del tren de la Pobla
- Esquerra demana més implicació de la Diputació en la defensa de la línia de tren de la Pobla
- El Ple de l'Ajuntament de Tremp aprova una moció que demana la continuïtat dels serveis del tren de la Pobla
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Dimecres 8 de febrer
