Oliana es dota d'un nou vehicle polivalent

Es podrà utilitzar per a tasques com neteja viària, transport, manteniment i grua

Governació anuncia que properament es remodelarà la zona esportiva del municipi

Oliana comptarà amb un nou vehicle polivalent per a tasques de manteniment del municipi. El presentaran aquest dijous el coordinador territorial de Governació a l’Alt Pirineu i Aran, Josep Ardanuy, i l’alcalde d’Oliana, Antoni Vilaginés.

Governació ha finançat el 80% del cost total d’aquest camió AUSA model M300H, a través del programa de vehicles polivalents. Aquest programa té per objectiu cobrir les necessitats dels municipis petits perquè puguin garantir el compliment dels serveis bàsics municipals i realitzar tasques com la neteja viària, el transport de materials, la neteja de neu, el manteniment en general o el servei de grua, entre d’altres.

Després de la presentació del vehicle, Ardanuy i Vilaginés visitaran la zona esportiva d’Oliana, que es remodelarà properament amb finançament del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya.

Vielha també adquireix un vehicle de treball

Un altre municipi pirinenc que ha anunciat l'adquisició d'una nova màquina polivalent és el de Vielha e Mijaran. La capital aranesa compta des d'aquest mes amb un segon vehicle per a la neteja dels carrers, que ha costat 142.000 euros. Aquest mitjà, més versàtil, permetrà accedir a tots els carrers i places del diferents nuclis.

4 d'agost del 2010 a les 10:25. Urbanisme i comunicacions