Política Territorial obre la convocatòria d'ajuts per a la neteja viària de la neu
El DOGC publica avui dilluns l’inici de la convocatòria d’ajuts per a la neteja i el manteniment de carreteres municipals de comarques i zones de muntanya afectades per les nevades. Així, se subvencionarà amb un total de 309.000 euros els ajuntaments que hagin de fer front a aquestes tasques de conservació durant la temporada hivernal 2009-10.
D’aquesta manera es vol donar suport econòmic a uns municipis que han de fer front a l’esforç que suposa mantenir la seva xarxa viària en condicions adequades. La seva localització geogràfica fa que aquestes vies es deteriorin més ràpidament i quedin sovint obstaculitzades per la neu.
Es consideren comarques de muntanya les de l'Alt Urgell, la Cerdanya, l’Alta Ribagorça, el Berguedà, la Garrotxa, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, el Ripollès, el Solsonès i la Val d’Aran. També s'hi inclou uns altres 136 municipis catalans situats en d'altres zones muntanyenques.
4 de maig del 2009 a les 12:32. Urbanisme i comunicacions
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Urbanisme i comunicacions
- Retencions a la C-16 per obres de manteniment entre Cercs i Guardiola de Berguedà
- Organyà sol.licitarà que la restauració de l'església de Santa Maria s'inclogui en l'1% Cultural
- Albert Batalla critica la política d'infraestructures del govern espanyol
- Obres d'arranjament del paviment de la plaça dels Oms de la Seu
- Recollida de signatures a la Cerdanya en contra de la privatització del túnel del Cadí
Veure més entrades de la categoria Urbanisme i comunicacions



Cap de setmana - 2ª Pasqua