Recta final a l'asfaltat del camí del Rastillo de Castellciutat

Aquest divendres el tram quedarà llest per circular-hi

La via va des de la part alta del poble fins al municipi de Montferrer

Nota de premsa de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell - Montse Rovira

Aquest migdia s'ha iniciat la pavimentació amb aglomerat asfàltic del Camí del Rastillo de Castellciutat. La via, de 900 metres de longitud, va des de la part alta del poble fins al municipi de Montferrer i dóna accés al carrer dels Terrats. Aquest divendres quedarà tot aquest tram asfaltat i llest per circular-hi.

La superfície de l'actuació és de 4.600 m2, dels quals 1.800 m2, que s'han pavimentat, corresponen al camí que dóna accés al carrer Terrats de Castellciutat. Els 2.800 m2 restants pertanyen al camí que dóna accés a Montferrer, que s'ha condicionat. L'obra l'ha portat a terme l'empresa La Caubella, S.L. per un import total de 79.139 euros.

El regidor de Via Pública de l'ajuntament de la Seu d'Urgell, Miquel Colom, ha afirmat que “aquests treballs eren molt necessaris per millorar l'accés dels veïns de Castellciutat a la part alta del poble, ja que fins ara era un camí de terra que amb les pluges quedava força deteriorat”. I ha remarcat: "Això comportava molèsties per als veïns que hi transitaven i que volien accedir al carrer dels Terrats per evitar entrar amb el vehicle per la zona interior del poble, on els carrers són molt estrets".

Colom explica que amb aquesta adequació del camí del Rastillo s'ha guanyat una amplada de 4 metres, "fet que permetrà comptar amb 12 places d'aparcament en aquesta zona del poble".

24 de setembre del 2009 a les 14:37. Urbanisme i comunicacions