Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Albert Batalla aposta per l'entorn 2.0 per a les eleccions al Parlament

Albert Batalla aposta per l'entorn 2.0 per a les eleccions al Parlament

El cap de llista de CiU per Lleida vol aprofitar les noves tecnologies per recollir opinions dels votants Als diferents mitjans s'hi suma la sèrie de videos Les cares del canvi  
Artur Mas - Albert Batalla
24/05/2010 18:34

El cap de llista de CiU per Lleida a les eleccions al Parlament de Catalunya, Albert Batalla, ha presentat avui dilluns l’estratègia 2.0 de la seva candidatura. Batalla ha indicat que “en aquests moments, la ciutadania vol participar, opinar i ser protagonistes, també de l’acció política, i les noves tecnologies ho permeten”.

Així, l’estratègia 2.0 del polític urgellenc té l’objectiu d’intensificar i recuperar, en alguns casos, el diàleg de la política amb la ciutadania. Totes les plataformes socials posades en marxa per Albert Batalla estan adreçades a "aquelles persones que es vulguin implicar en el canvi a Catalunya". L'objectiu és que "la ciutadania sigui activa en la construcció del futur de Lleida, i de Catalunya" i les noves xarxes són "una via per recollir les idees, inquietuds, preocupacions, crear debat i diàleg amb els ciutadans per fer-ho entre tots i totes”.

Albert Batalla durà a terme l'estratègia mitjançant el seu bloc (http://albertbatalla.cat/), que des de febrer de 2007 ha rebut més de 50.000 visites, i pel perfil de Facebook, amb més de 3.500 contactes, a més del perfil de CiU Lleida, que es va posar en marxa amb la seva proclamació com a candidat el febrer passat i ja supera ja els 1.000 “amics”. Batalla utilitza també Twitter (@albertbatalla) amb més de 700 seguidors i la seva activitat també es pot seguir per Flickr i Cativistes.cat.

El cap de campanya de CiU, David Madí, ha destacat que Albert Batalla "és el candidat amb el perfil 2.0 més accentuat, amb una llarga trajectòria en xarxes socials". Madí ha llençat la iniciativa Les Cares del Canvi, una sèrie de clips audiovisuals ideada per difondre a través d’Internet. La idea és fruit de la recerca de persones d'arreu de la demarcació per recolzar la campanya. El resultat són 14 videos d’uns tres minuts de durada que es troben al bloc i penjats al YouTube. Pagesos, empresaris, mestresses de casa, emprenedors, funcionaris i nous catalans expliquen a Batalla les seves impressions, experiències personals i com veuen el futur del país, que en tots els casos, és "il•lusionador". L’objectiu és encomanar aquesta actitud a tothom. Des d’avui i fins a finals de juliol, els clips es llençaran progressivament a la xarxa.