Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Alumnes de Turisme d'ESADE treballen en un projecte per redefinir la marca turística de la Seu i l'Alt Urgell

Alumnes de Turisme d'ESADE treballen en un projecte per redefinir la marca turística de la Seu i l'Alt Urgell

Els estudiants també realitzaran un treball de final de llicenciatura vinculat a la destinació urgellenca La iniciativa ha sorgit de la col·laboració entre Turisme Seu i TSI Turisme Sant Ignasi
Espai Ermengol - Alumnes ESADE
19/09/2011 17:42

Una trentena d'alumnes de TSI Turisme Sant Ignasi -centre universitari de la Universitat Ramon Llull promogut per la Fundació ESADE- han visitat aquest dilluns la Seu d'Urgell per participar en un projecte de redefinició de la marca turística de la ciutat i l'Alt Urgell. Els alumnes, acompanyats pel cap d'estudis de TSI Turisme Sant Ignasi, Jordi Ficapal, i una professora del centre, han estat rebuts a l'Espai Ermengol per l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, i la gerent de Turisme Seu, Carmen Galindo.

Batalla ha explicat als universitaris els eixos principals de la redefinició de la marca de la nostra destinació turística (actualment n'hi ha dues a nivell de ciutat i comarca -La Seu et sorprendrà i Quedem-) i els ha mostrat un itinerari de recursos i una sèrie de propostes per millorar l'oferta del sector.

Així mateix, ha recordat als alumnes de TSI Turisme Sant Ignasi que els punts forts del territori són el patrimoni històric i cultural, amb la catedral de Santa Maria com a màxim exponent; el patrimoni natural vinculat a l'esport, la salut i la qualitat de vida, amb el Parc Olímpic del Segre com a gran equipament esportiu i d'oci; i la gastronomia de qualitat, amb el formatge com a producte estrella, juntament amb la mantega i la vedella.

Batalla ha remarcat que el repte és sumar les ofertes turístiques "per tal que tant la Seu d'Urgell, Organyà, Oliana i Coll de Nargó, així com d'altres nuclis més petits, s'hi trobin a gust".

La jornada de la trentena d'alumnes de Turisme d'ESADE ha finalitzat amb un dinar amb representants i professionals del sector que actualment estan duent a terme importants projectes turístics tant a la Seu com a la resta de l'Alt Urgell.

A més de la redefinició de la marca, un altre dels objectius dels estudiants del curs d'adaptació al grau de Gestió Turística i Hotelera serà la realització d'un treball de final de llicenciatura vinculat a la nostra destinació, en el marc de l'assignatura 'Advanced Operations'.