Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Bona part de Coll de Nargó no disposa de telefonia fixa ni internet des de fa cinc dies

Bona part de Coll de Nargó no disposa de telefonia fixa ni internet des de fa cinc dies

Telefónica treballa per restablir el servei, afectat pel robatori de cinquanta metres de cable de coure Ajuntament i veïns es queixen de la manca de diligència de la companyia per resoldre el problema, que només s'ha solucionat en algunes zones del nucli
Coll de Nargó
27/08/2014 20:15

Bona part de Coll de Nargó no disposa de telefonia fixa ni Internet des de fa cinc dies a causa del robatori de 50 metres de cable de coure de la línia telefònica que transcorre entre el poble i Organyà. La situació és preocupant, ja que no permet treballar als comerços amb normalitat, disposar de serveis d'atenció als malalts, com és el cas de la teleassistència, o accedir als historials mèdics.

El consistori ja ha avançat que denunciarà els fets i exigirà una indemnització a Telefónica. En aquest sentit, l'alcalde del municipi, Benet Fité, ha expressat el seu malestar pel fet que la companyia no ha actuat amb la diligència pertinent, en uns fets que han afectat els 450 veïns del nucli. "Fins dilluns al migdia no ens van comunicar que enviaven una unitat per reparar el cablatge", assenyala. Ara només algunes zones del nucli han recuperat el servei, mentre que la resta continua sense accés a la xarxa ni telèfon fix.

Els veïns també han lamentat l'atenció al client que ha ofert l'empresa, ja que ni tan sols se'ls ha donat la possibilitat d'explicar la problemàtica. En trucar al telèfon d'avaries s'escolta un missatge automàtic en què s'informa que s'està treballant per solucionar el problema, sense possibilitat d'interposar cap queixa. El malestar s'agreuja perquè consideren que el servei s'hauria restablert amb més celeritat si hagués afectat un nucli amb més habitants.