Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / El Cadí forma part de la campanya de la Generalitat 'Catalunya és casa teva'

El Cadí forma part de la campanya de la Generalitat 'Catalunya és casa teva'

Una imatge de la serralada promociona la zona sota el lema 'Vine a prendre cafè a casa' Amb motiu de l'Any del Turisme d'Interior i de Muntanya estan previstes diverses accions de comercialització i promoció del territori
Campanya Turística Gencat - Cadí
02/02/2015 13:37

"Catalunya és casa teva" és l'eslògan de la campanya de promoció turística que impulsa la Generalitat i que enguany dedica un important esforç a donar a conèixer el turisme d’interior i de muntanya. Com a exemple, una de les imatges de promoció del territori inclou la serralada del Cadí.

Amb motiu de l'Any del Turisme d'Interior i de Muntanya, l'Agència Catalana de Turisme organitzarà també accions de comercialització i promoció específiques al territori, i es farà un esforç important centrat en aquest producte i en tota l’oferta generada al seu entorn. De cara a la primavera, i com a iniciativa destacada, està previst que el centre de Barcelona aculli una acció de promoció i comercialització de l’oferta de turisme actiu, d’interior, de muntanya i d’enoturisme entre el públic de la capital catalana (locals, visitants i turistes).

L'objectiu és contribuir a posicionar Catalunya com a destinació referent en turisme d’interior i de muntanya, amb l’objectiu d’ampliar el nombre de visitants tant de proximitat com de mercats internacionals, tot transformant en experiències turístiques la gran riquesa en recursos naturals i culturals existents en aquest territori.

Més de 60 localitzacions

La campanya de promoció, en els seus diferents formats de televisió, ràdio, premsa, publicitat exterior i presència en línia, es desenvoluparà al llarg d’aquest any 2015. Més de 60 localitzacions cobreixen la totalitat del territori i mostren la varietat d’experiències turístiques que es poden viure a Catalunya. A mida que avanci l’any, a més, s’aniran incorporant noves destinacions i productes en funció de les temporades.

Els anuncis de la nova campanya promocional tenen com a objectiu principal mostrar el millor de la destinació perquè tothom en pugui gaudir “sentint-se com a casa”. Per potenciar aquest efecte d’acollida i hospitalitat, la Generalitat ha triat una cançó emblemàtica, el popular tema de Jaume Sisa “Qualsevol nit pot sortir el sol”, adaptada per a l’ocasió.

Amb 3,8 milions d’euros, aquesta campanya és la que, d’inici, compta amb una inversió més alta de les que s’han fet fins ara. Aquest esforç inversor es fa a nivell de difusió i també en creativitat. Està previst que a través de tots els elements que conformen la campanya s’aconsegueixin uns 400 milions d’impactes. Una part important d’aquesta inversió es fa en portals de venda de viatges en línia i d’operadors turístics europeus.

Èmfasi en el mercat alemany

La campanya de la Generalitat vol reforçar els mercats domèstic, de proximitat espanyol i europeu, amb un èmfasi especial a Alemanya. Entre d’altres pautes, el Pla de Màrqueting turístic indica focalitzar esforços promocionals en el mercat alemany per raons diverses: perquè és el primer emissor de turistes del món i encara amb un gran potencial; i perquè el turista alemany té una forta cultura viatgera i un alt poder adquisitiu. En aquest sentit, aquest 2014, el nombre de turistes alemanys a Catalunya s’ha incrementat un 12,3% i la despesa un 20,1%.