Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / El Patronat de Turisme de la Diputació dóna suport al GeoMapa, creat a l'Alt Urgell

El Patronat de Turisme de la Diputació dóna suport al GeoMapa, creat a l'Alt Urgell

Membres de l'ens s'han reunit aquest divendres amb representants del sector turístic de la comarca Es proposa un inventari de recursos i un programa de difusió d'esdeveniments
Trobada Turisme
03/02/2012 17:34

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida s'ha reunit aquest divendres amb representants de les administracions locals i de les entitats i empreses turístiques de la comarca de l'Alt Urgell. La trobada tenia com a finalitat aconseguir "una bona interacció amb el territori i els seus responsables per conèixer quines són les expectatives del sector i adaptar, per part del Patronat, les estratègies necessàries a l'hora de planificar les seves accions promocionals".

Del Patronat de Turisme han assistit a les dues reunions el seu vicepresident, Gerard Sabarich; el director, Jordi Blanch, i el diputat de l'Alt Urgell i membre del consell d'administració del Patronat, Antoni Navinés. A la primera reunió amb les entitats de l'Alt Urgell hi han estat presents l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla; el president del Consell Comarcal, Jesús Fierro; el regidor de Promoció Econòmica de la Seu d'Urgell, Jordi Pallarès; el conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell Comarcal, Pep Camps; i la gerent del Consell Comarcal, Sara Camps. Posteriorment, a la mateixa seu del consell ha tingut lloc la segona reunió, amb 28 representants d'empreses i entitats turístiques de l'Alt Urgell, els quals han exposat les seves peticions per millorar la promoció turística de la comarca.

En relació amb les novetats, el Patronat de Turisme ha explicat al territori les línies estratègiques que a partir d'ara engegarà en matèria de difusió del territori. Les propostes tenen com a principals eixos de treball la potenciació de les noves tecnologies, la creació de productes a partir de l'elaboració d'un inventari de recursos turístics i la creació d'un programa anomenat 365 x 365, que pretén fixar al calendari un acte de promoció diari d'una activitat concreta del territori.

D'altra banda, el vicepresident del Patronat, Gerard Sabarich, ha destacat la importància dels projectes i iniciatives que s'estan duent a terme a la comarca, que ha assegurat que comptaran amb el suport de la Diputació. Sabarich s'ha referit de forma especial al GeoMapa, que es vol estendre a la resta del Pirineu i a les Terres de Lleida.