Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Es posa en marxa una campanya de Nadal per promoure els productes de qualitat catalans

Es posa en marxa una campanya de Nadal per promoure els productes de qualitat catalans

Es tracta d’un espot de 20 segons que s’emetrà a la televisió fins al 30 de desembre en horaris de màxima audiència. L'objectiu és reforçar la imatge dels aliments DOP i les IGP catalanes, com la Mantega i el Formatge de l'Alt Urgell i Cerdanya i la Vedella dels Pirineus Catalans
Gravació de l'anunci
22/12/2015 12:35

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació ha llançat aquest dilluns una campanya als mitjans de comunicació per animar el consum de productes amb distintiu de qualitat durant les festes de Nadal. Es tracta d’un espot de 20 segons per promocionar el segell de les Denominacions d’Origen Protegit (DOP) i Indicacions Geogràfiques Protegides (IGP) de Catalunya, entre les quals hi ha la Mantega i el Formatge de l'Alt Urgell i la Cerdanya i la Vedella dels Pirineus Catalans.

L'anunci s’emetrà durant 10 dies, del 21 al 30 de desembre, en horaris de màxima audiència pels canals de la CCRTV (TV3,Canal 33, 3/24) i el grup Godó i PuntAvuiTv. També s'emetrà un vídeo de poc més de tres minuts per als suports digitals dels mateixos grups. L’anunci es va enregistrar al Món San Benet, a Sant Fruitós de Bages i amb la participació del grup musical Blaumut.
 
Amb aquesta campanya s’espera reforçar la seva imatge i prioritzar el consum d'aquests productes de qualitat. Així mateix, es pretén explicar més i millor les seves característiques i els beneficis que suposen per contribuir als bons hàbits alimentaris, directament vinculats a la dieta mediterrània. També i especialment es busca informar al ciutadà dels beneficis que suposa per a Catalunya tenir productors de proximitat que puguin aportar aliments de qualitat i alhora ajudar al reequilibri territorial del país.
 
Des del DARP s’indica que ja s'han realitzat diverses actuacions en aquesta línia al llarg al llarg de l'any 2015 i la intenció és seguir treballant en aquest sentit de cara l’any vinent. Així, el departament ha volgut demanar la col·laboració de les DOP i les IGPs en la definició de l’estratègia de promoció per al 2016.