Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Èxit de la campanya promocional 'El perfum de la Seu'

Èxit de la campanya promocional 'El perfum de la Seu'

Més de 300 clients de les botigues de l'UBSU ja han obtingut una mostra de la fragància, que a partir d'ara es repartirà en els establiments adherits a la iniciativa. Amb motiu de Sant Jordi, l'entitat comercial ha instal·lat una parada al passeig de Joan Brudieu
Lliurament de mostres de la fragància (Foto: UBSU)
24/04/2018 11:55

Més de 300 clients de les botigues de l'UBSU ja tenen 'El perfum de la Seu'. L'han aconseguit aquest dilluns a la parada que l'entitat comercial ha instal·lat al passeig de Joan Brudieu, coincidint amb la diada de Sant Jordi. La mostra de la fragància es lliurava a través d'un val que els compradors havien obtingut prèviament per una despesa mínima de 30 euros en una de les botigues de la ciutat que participa en la campanya promocional.

El president de l'UBSU, Juan Carlos Salsas, s'ha mostrat molt satisfet per la resposta ciutadana i ha recordat que la manera d'aconseguir el perfum és comprant als comerços adherits a la iniciativa. "Moltes persones s'han interessat per la fragància, fins i tot per comprar-la, però l'única opció és ser clients", ha comentat. Salsas, satisfet pel ressò de la campanya, recorda que a partir d'ara l'obsequi es lliurarà directament als establiments.

Fragància de caràcter pirinenc

El procés de creació del perfum urgellenc es va iniciar fa unes setmanes en el marc d'uns tallers on els mateixos membres de l'UBSU van poder fer les seves proves. De la cinquantena de combinacions resultants, se'n van triar un total de sis. A partir d'aleshores, amb els vots de més d'un miler de persones, van acabar decidint quina essència havia de representar la ciutat.

El nou perfum està caracteritzat pel seu contrast, segons explicava un dels emprenedors del projecte de l'empresa BeYou, Marc Juanmartí. I afegia: "Té unes notes de sortida cítriques i afruitades molt fresques però, al mateix temps, es defineix per unes notes molt càlides de mesc, sàndal i una mica de fusta". El factor de la proximitat, pel que fa als aromes, ha format part dels criteris que s'han seguit en el procés per elegir les sis combinacions que, posteriorment, s'havien de sotmetre a votació per acabar triant el producte final. "Té un caràcter pirinenc i d'ús quotidià, a més d'estar destinat tant a dones com a homes", remarcava Juanmartí.