Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / La CUP La Seu tanca la campanya 'Diners al carrer'

La CUP La Seu tanca la campanya 'Diners al carrer'

Nou projectes d'entitats locals rebran un total de 4.000 euros, provinents dels ingressos del regidor del partit a l'Ajuntament urgellenc
Entitats que rebran ajuts de la campanya "Diners al carrer" (Foto: CUP La Seu)
28/01/2019 12:25

La CUP La Seu ha tancat aquest diumenge la campanya "Diners al carrer", iniciada el passat mes de novembre amb l'objectiu de contribuir al creixement i l'enfortiment del teixit social urgellenc. En total, els projectes subvencionats rebran un total de 4.000 euros, que formen part dels ingressos que el regidor del partit a l'Ajuntament de la capital de l'Alt Urgell ha obtingut durant la darrera legislatura.

Després de la votació final, 9 associacions rebran els diners. Ho han decidit aquest diumenge els membres de la CUP a la Seu (50% dels vots) i totes les entitats implicades (el 50% dels vots restants). Els ajuts econòmics els rebran la Xarxa de Suport Mutu, amb el projecte de menjador social (1.000 euros); el Club Esportiu Ciutat La Seu, al qual se li ha concedit una quantitat de 750 euros; el Col·lectiu Feminista Alt Urgell, per a la campanya 'Visibilitzem l'invisible', amb 735 euros; La Seu Solidària, que rebrà 500 euros per a la iniciativa "Aliments en vacances" i la Trobada de Residències, a la qual se li atorga 348,25 euros per a material esportiu. L'Ateneu Alt Urgell també rebrà 250 euros per a un equip audiovisual, mentre que a Arran Alt Urgell se li han atorgat 47,76 euros, que es destinaran a llibres feministes per a la biblioteca. Per la seva banda, el col·lectiu Menja't l'Alt Urgell obtindrà 250 euros per a invertir en una web de promoció dels seus productes, i l'Orquestra Cadí en sumarà 118,99 per a un projecte simfònic de música catalana.

La CUP La Seu fa una molt bona valoració de la rebuda que ha tingut la proposta entre les entitats de la ciutat i comarca, a les quals agraeix la seva participació. També valora positivament i s'enorgulleix de la varietat dels projectes presentats, "que demostren la gran quantitat de propostes que s'impulsen al territori".

La CUP opina que "la clau per a la transformació social no és la representació institucional, sinó la força del moviment popular i l’organització popular". És per això que ha tirat endavant aquesta campanya, en què ha especificat que fins al dia del tancament de la iniciativa, a nivell de despeses, el partit ha gastat 2.306,39 euros en el funcionament propi de la candidatura, un 17,4% dels ingressos; 2.402,50 com a contribució a la CUP a nivell nacional (18,15%); 4.529,16 euros en diversos projectes d’Unitat Popular a nivell local (34,21%) i ara 4.000€ d'ajuts a entitats, un 30,22% del total de despeses.