Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Indignació a Coll de Nargó, on continuen sense accés a Internet ni telèfon fix

Indignació a Coll de Nargó, on continuen sense accés a Internet ni telèfon fix

Benet Fité lamenta el tracte de Telefònica i recorda que la incidència només s'ha resolt a una part del nucli La situació afecta serveis bàsics i provoca el malestar dels veïns
Coll de Nargó
28/08/2014 18:49

Indignació a Coll de Nargó per un dia més sense Internet ni telèfon fix, i ja en són sis. L'alcalde el municipi, Benet Fité, considera que "no hi ha paraules per expressar el malestar per la situació, que afecta serveis bàsics i el funcionament normal del poble".

En aquest sentit, Fité fa una crida "a qui sigui" perquè se'ls retorni el servei el més aviat possible i critica "la evident impunitat de Telefónica respecte al servei que ofereix (o deixa d'oferir) als ciutadans". L'alcalde nargoní reconeix amb desgrat que la indemnització que es pugui obtenir a través d'una reclamació formal "no compensarà la repercussió econòmica i social que la manca de telèfon i accés a Internet suposa per a la població".

A Coll de Nargó, només una part del nucli ha recuperat el servei, tal i com informava ahir RàdioSeu. Continua sense estar habilitat al consultori mèdic, ni la farmàcia. Tampoc l'ajuntament no pot atendre trucades ni contestar correus electrònics.

Robatori de 50 metres de cable de coure

Bona part de Coll de Nargó no disposa de telefonia fixa ni Internet des de fa ja sis dies a causa del robatori de 50 metres de cable de coure de la línia telefònica que transcorre entre el poble i Organyà. La situació és preocupant, ja que no permet treballar als comerços amb normalitat, disposar de serveis d'atenció als malalts, com és el cas de la teleassistència, treure amb normalitat diners del banc o accedir als historials mèdics.

Els veïns també han lamentat l'atenció al client que ha ofert l'empresa, ja que ni tan sols se'ls ha donat la possibilitat d'explicar la problemàtica. En trucar al telèfon d'avaries s'escolta un missatge automàtic en què s'informa que s'està treballant per solucionar el problema, sense possibilitat d'interposar cap queixa. El malestar s'agreuja perquè consideren que el servei s'hauria restablert amb més celeritat si hagués afectat un nucli amb més habitants.