Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Kilian Jornet protagonitza la nova campanya turística del Pirineu català

Kilian Jornet protagonitza la nova campanya turística del Pirineu català

L’acció ofereix als visitants un concurs per conèixer racons singulars acompanyats de l'atleta cerdà. La nova promoció s'adreça principalment a França i el nord d'Europa
Kilian Jornet entrenant a la Cerdanya (Agència Catalana de Turisme)
05/06/2018 14:56

Kilian Jornet protagonitza la nova campanya promocional de la marca Pirineus Catalunya, gestionada pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT). L’objectiu d’aquesta nova acció, emmarcada dins del programa Catalunya Advisors, és incentivar la descoberta de racons desconeguts de la destinació a través d’una guia creada amb l’ajuda d'habitants de les comarques de muntanya.

La campanya, que ha començat aquest dimarts mateix, es vehicula a través d’un concurs adreçat als principals mercats emissors de turisme, però en aquesta ocasió fa especial èmfasi en el francès, el britànic i també el de Noruega, país on Kilian Jornet resideix actualment i on hi té un gran nombre de seguidors. Per  participar-hi, els usuaris han de respondre un qüestionari a internet sobre les seves preferències a l’hora de viatjar, i entren en un sorteig d'un viatge per a dues persones. L’últim dia per inscriure-s’hi és el proper 18 de juny, al web www.cataloniapyreneesexplorer.com.

Els guanyadors, que s’anunciaran el 20 de juny, podran descobrir els Pirineus i conèixer en persona Kilian Jornet. Juntament amb les recomanacions dels habitants de la zona, visitaran els espais més desconeguts i emblemàtics del Pirineu català. Finalment, es compartirà una guia amb els racons descoberts al llarg de la campanya pels usuaris i els guanyadors que, juntament amb Jornet, hauran protagonitzat Catalonia Pyrenees Explorer.

Aquesta acció es suma a la ja realitzada el 2015 en el marc del programa Catalunya Advisors, on el corredor de muntanya, en col·laboració amb l’ACT, va promocionar els Pirineus amb la realització de la peça Stop by Kilian Jornet.

Aposta pel turisme de qualitat

Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de persones que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades de mans dels seus prescriptors.

Per tal de fer arribar aquest missatge tan lluny com sigui possible, el programa ha comptat amb la col·laboració de persones que són reconegudes tant a casa nostra com també a l’exterior. A banda de Kilian Jornet, d'altres personatges coneguts que han aparegut en aquests anuncis són els germans Roca, Benedetta Tagliabue, Carles Puyol, Vanesa Lorenzo i René Barbier. En marxa des del 2015, els vídeos dels diferents personatges que han col·laborat amb el programa han tingut molt bona acollida a les xarxes socials i ja han aconseguit prop de 6 milions de visualitzacions.