Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L’Oficina Comarcal d’Atenció al Consumidor recorda als usuaris de telefonia els seus drets en cas d’interrupció del servei

L’Oficina Comarcal d’Atenció al Consumidor recorda als usuaris de telefonia els seus drets en cas d’interrupció del servei

Les companyies estan obligades a indemnitzar els afectats per les incidències provocades per la tempesta de diumenge passat a la Seu

La Seu d'Urgell
La Seu d'Urgell
30/09/2016 19:25

Davant les incidències dels darrers dies en el serveis de telefonia i internet a la Seu d’Urgell, l’Oficina d’Atenció al Consumidor de l’Alt Urgell recorda als usuaris afectats que poden tenir dret a indemnització si el seu cas s’ajusta al que preveu la llei.

L’operador està obligat a indemnitzar automàticament l’abonat en la factura corresponent al període immediat a la incidència quan la interrupció del servei suposi un import superior a 1 euro. A la factura hi ha de constar la data i la durada de l’avaria, a més del càlcul de la quantia de la indemnització que correspon a l’abonat.

En interrupcions per causes de força major, l’operador ha de compensar automàticament l’abonat amb la devolució de l’import de la quota d’abonament i d’altres independents del tràfic, prorratejat pel temps que hagi durat la interrupció. El contracte d’abonament del servei telefònic ha de recollir els termes i les condicions en què s’ha de donar compliment a aquesta obligació.

Segons informa el Consell Comarcal de l'Alt Urgell, si l’usuari rep la factura sense la corresponent indemnització, ha de trucar al servei d’atenció al client de la companyia i posar una reclamació, a més de demanar el número de queixa que se l'hi assigna. Si la companyia no estima la reclamació, caldrà posar-se en contacte amb l’Oficina d’Atenció al Consumidor, ubicada al Consell Comarcal, per poder tramitar la reclamació. La gestió es pot fer personalment a la seu de l’oficina, al Passeig Joan Brudieu 15 de la Seu d’Urgell, per correu electrònic a l’adreça i per telèfon al número 973 35 31 12.

 

Mostrar formulari de contacte