Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / La Diputació porta a Fitur l'oferta turística del Pirineu i la plana de Lleida

La Diputació porta a Fitur l'oferta turística del Pirineu i la plana de Lleida

Joan Reñé remarca la capacitat internacionalitzadora del territori amb esdeveniments esportius com la Copa del Món de Piragüisme a la Seu Destaca també que en les pròximes setmanes se sabrà si la UNESCO cataloga el Montsec com a destinació turística Starlight
30/01/2013 17:45

La Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, és present a la Fira Internacional del Turisme (FITUR) 2013, que se celebra a Madrid des d’aquest dimecres i fins al 3 de febrer, per tal de donar a conèixer tota l’oferta de turisme que ofereix la demarcació de Lleida (neu, esports d’aventura, natura, productes culturals i gastronòmics, etc), així com també la seva capacitat "internacionalitzadora".

En atenció als mitjans de comunicació, el president de la Diputació de Lleida ha destacat que l’organització d’esdeveniments com el Campionat del Món de Telemark (que se celebrarà a Espot i on la Diputació de Lleida és membre del comitè organitzador), la Copa del Món de Piragüisme d’Eslàlom a la Seu d'Urgell, la celebració del 50è aniversari del Ral·li Internacional de la Noguera Pallaresa o la candidatura del Montsec com a Destinació Turística Starlight per la UNESCO, amb elevades possibilitats d’èxit, són una prova més de la “capacitat internacionalitzadora” de les nostres comarques a través d’actius com el turisme, generador d’una part important del PIB de les nostres terres.

Reñé ha fet un esment especial a la candidatura del Montsec com a Destinació Turística Starlight com un reclam astronòmic que tenen pocs llocs del món, en al·lusió al fet que només hi ha sis destinacions Starlight avalades per la UNESCO a nivell mundial. Reñé confia que molt aviat es coneixerà la resolució, que serà amb tota probabilitat favorable.

L’acció de la Diputació en aquest saló es fa en col·laboració amb els consells comarcals i patronats de turisme de les comarques de Lleida que en conjunt presenten una relació de novetats.

Difusió de l’app Aralleida365 i del nou logotip

El logotip renovat de la marca ‘Ara Lleida’, així com la promoció de l’aplicació per a mòbils ‘Aralleida 365’ –amb informació diària sobre l’oferta turística de les comarques de Lleida-, són també protagonistes de l’acció de promoció que la Diputació de Lleida fa des de l’estand Catalunya, de l’Agència Catalana de Turisme. En concret, els visitants són obsequiats amb fullets que promocionen l’aplicatiu.

El president de la Diputació té previstes diverses reunions durant el certamen turístic per captar més visitants.

La Seu d'Urgell, Sort i la Val d’Aran, destinacions turístiques esportives

En el marc de FITUR, Sort, la Seu d’Urgell i la Val d’Aran rebran les Certificacions de Turisme Esportiu. El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, serà present a l’acte, que presidirà el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig.

L’Agència Catalana de Turisme va crear aquest segell l’any 2003 i distingeix aquelles zones que disposen d’infraestructures i serveis d’alta qualitat per a la pràctica esportiva. Actualment, el tenen 13 emplaçaments catalans.