La Festa Major de la Seu comença a escalfar motors a les xarxes socials
L'Ajuntament de la Seu d'Urgell ha anunciat que, seguint la línia iniciada la Festa Major 2013, enguany s’incrementa l'aposta de les xarxes socials per a la difusió de la celebració, incorporant la participació i implicació directa dels ciutadans “per fer entre tots una festa més participativa”.
Així ho ha afirmat la regidora de Festes i Tradicions de l'Ajuntament urgellenc, Meritxell Planes, que avança que ja s'ha deixat en mans dels urgellencs i urgellenques la creació i elecció de l’eslògan de la festa, que en anys anteriors havia estat “Viu la Festa”, “Pren la Seu” o “Estima la Festa Major”.
Aquesta setmana, amb l'acció participació, s’ha reactivat els perfils de la #fmlaseu a Facebook (facebook.com/fmlaseu) Twitter (@fmlaseu /// twitter.com/fmlaseu) i Instagram (@fmlaseu /// instagram.com/fmlaseu).
Fins al 29 de maig els usuaris poden proposar als canals oficials de la @fmlaseu la frase que més representi la Festa Major i que es pot convertir en la frase que s’utilitzarà enguany per promocionar l'esdeveniment. Les millors propostes passaran a votació popular i, la més votada, serà la que acompanyarà totes les comunicacions de la Festa Major 2014.
L’eslògan guanyador, així com totes les novetats de l’edició d’enguany, com la imatge gràfica, la programació i les novetats vinculades amb el nou web i les xarxes socials, es faran públiques en una roda de premsa durant la primera quinzena de juliol, que es podrà seguir en directe per internet a la pàgina web www.fmlaseu.cat.
Recordem que la Festa Major de la Seu d'Urgell 2014 tindrà lloc del 28 d'agost al 2 de setembre.