Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La fusió amb el medi i les noves tecnologies, reptes del turisme de muntanya

La fusió amb el medi i les noves tecnologies, reptes del turisme de muntanya

Unes jornades d'àmbit estatal a la Seu han posat a debat com revaloritzar el sector Les sessions també proposen donar més valor als trets diferencials de les regions muntanyenques

Telecentre - Jornada de Turisme de Muntanya
Telecentre - Jornada de Turisme de Muntanya
23/10/2012 18:33

La difusió a través de les noves tecnologies de la informació i el model d'ecoturisme són els dos reptes principals que s'han plantejat en la Jornada de Turisme de Muntanya que s'ha celebrat aquest dilluns i dimarts al Telecentre de l'Alt Urgell. L'activitat ha atret una vuitantena de tècnics i gerents del sector.

La coordinadora de la Jornada, Carina Béjar, ha valorat com a "molt profitoses" les sessions de treball ja que han permès posar en comú diferents experiències similars i debatre sobre com superar la situació actual.

Béjar aposta per accentuar el tret diferencial de les destinacions de muntanya, com són el senderisme i els aliments artesans, i donar-los més valor.

La jornada ha comptat amb una vuitantena d'assistents, la majoria del Pirineu català. Una vintena dels inscrits han vingut de regions muntanyenques de l'Aragó, el País Valencià, Castella i Lleó i Múrcia. La cloenda ha anat a càrrec del gerent de Berguedà Iniciatives, Eduard Barcons, que ha incidit en la necessitat que els establiments i patronats apostin decididament per donar-se a conèixer per internet i per d'altres formats tecnològics.

La proposta ha estat finançada pel projecte Leader Mover Montañas, coordinada pels governs català i espanyol.

Mostrar formulari de contacte