Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / La internacionalització i diversificació, principals reptes del turisme d'interior i de muntanya

La internacionalització i diversificació, principals reptes del turisme d'interior i de muntanya

Sort acull el V Seminari de l'Escola Universitària Formatic Barcelona relacionat amb el turisme a les comarques del Pirineu
29/04/2015 18:35

La segona jornada del V Seminari de Turisme d'Interior i de Muntanya, que se celebra aquesta setmana a Sort, ha comptat amb la presència de Patrick Torrent, director executiu de l'Agència Catalana de Turisme. Torrent ha apuntat la diversificació del mercat i la internacionalització com a principals reptes del turisme interior i de muntanya.

Segons informa l'ACN, "el producte turístic hi és però manca estructurar-lo en funció del turista al qual va destinat", ha dit Torrent. Per la seva banda, José Luis Meneses, director de l'Escola Universitària Formatic Barcelona, organitzadora del seminari, ha coincidit amb Torrent en la necessitat de crear producte per comercialitzar-lo i, de manera específica, promoure'l al mercat internacional.

El director executiu de l'Àgència Catalana de Turisme remarca que ''el territori ha de fer un pas més enllà i saber convertir el recurs turístic amb producte''. Per Torrent, és molt important la cooperació entre empreses i sectors diversos "per sumar esforços". Meneses també creu imprescindible treballar en la comercialització i divulgació

El Seminari finalitzarà aquest dijous dia 30 d'abril amb ponències sobre guiatge i turisme; planificació en espais d'interior i de muntanya i animació turística i esportiva.