La Seu ofereix assessorament per convalidar i homologar titulacions
La Regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament urgellenc, a través del seu agent d'acollida, ha iniciat un nou servei que consisteix en l'assessorament per a la convalidació i homologació d'estudis i titulacions d'altres països.
Concretament, aquesta tasca que porta a terme l'agent d'acollida de la Seu consisteix en donar informació adequada sobre els procediments d'homologació i convalidació de les titulacions acadèmiques amb l'objectiu que la persona en qüestió pugui desenvolupar itineraris professionals adequats al seu nivell de qualificació.
Alhora, aquesta iniciativa també ajudarà al fet que els titulats en universitats de fora de l'estat puguin accedir a una formació especialitzada. Així mateix, podran optar a llocs de treball que requereixin una major qualificació.
Totes les persones interessades poden formular la seva sol·licitud d'homologació i convalidació a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, els dimarts i els dimecres, de dotze a dues del migdia, amb cita prèvia. L'agent d'acollida informarà dels tràmits necessaris per homologar títols o estudis superiors, títols i graus acadèmics de postgrau, així com convalidacions totals o parcials dels estudis universitaris.
A més, l'agent d'acollida facilitarà la informació sobre la legalització i traducció de documents expedits a l'estranger.