Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Seu posa en marxa aquest dilluns un registre únic d'atenció al ciutadà

La Seu posa en marxa aquest dilluns un registre únic d'atenció al ciutadà

L'oficina de l'Ajuntament també tramitarà documents relatius a l'Estat i a la Generalitat

Oficina d'Atenció al Ciutadà
Oficina d'Atenció al Ciutadà
05/03/2008 17:07

Aquest dilluns vinent, l’Ajuntament de La Seu d’Urgell posarà en marxa el registre únic de documents, després d’adherir-se al Conveni Marc amvb l’Estat i la Generalitat per a la implantació d’un model integrat d’Atenció al Ciutadà en l’àmbit de Catalunya.

El registre de documents es realitzarà a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Consistori urgellenc, tot seguint el protocol de funcionament que s’ha fixat des de la Generalitat.

Així doncs, l’OAC actuarà també com a oficina integrada d’atenció al ciutadà i realitzarà les funcions de prestació de serveis de nivell primari. Això inclou la recepció, registre i remissió de comunicacions del ciutadà cap a les administracions de l’Estat i de la Generalitat.

Mostrar formulari de contacte