La Unió de Botiguers de la Seu completa la campanya de Nadal amb el sorteig de 15 vals de compra
La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell (UBSU) ha culminat la campanya de Nadal 2018 amb el sorteig, aquest dimarts al vespre, de 15 vals de compra per valor de 100 euros cadascun. L'acte s'ha dut a terme a l'Espai Ermengol.
El gremi de comerciants ha constatat un augment notable de la participació en aquesta promoció, fins al punt que enguany s'ha hagut d'incorporar un segon recipient a l'urna que ja s'ha fet servir en anys anteriors per dipositar els milers de tiquets de compra que serveixen per tenir opcions de guanyar algun dels vals. Tot i reconèixer que es fa difícil quantificar-los, a primera vista i per l'experiència d'altres anys l'ens calcula que podrien arribar a ser uns 10.000.
En una entrevista a RàdioSeu, el president de l'UBSU, Juan Carlos Salsas, ha fet un balanç "positiu" d'aquest Nadal, després d'una campanya anterior que no havia complert les expectatives. Salsas valora que "en general, tots els comerciants amb els quals hem parlat aquests dies estan contents dels resultats d'aquest any".
A l'acte d'aquest dimarts també hi va prendre part la tinent d'alcalde de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de la Seu, Mireia Font, que va remarcar que "en espera del balanç de vendes, cal agrair la col·laboració total de l'UBSU i de totes les altres entitats". Font ha recordat que, dins de la campanya El Món Màgic de les Muntanyes, el consistori ha procurat "col·laborar molt amb les associacions, perquè actualment o es fa entre tots plegats o és difícil obtenir resultats", i conclou que "entre tots hem mirat que les coses sortissin bé".
Origen dels tiquets premiats
Al llarg d'aquesta setmana la Unió de Botiguers es posarà en contacte amb els guanyadors i guanyadores dels vals de compra, mitjançant el telèfon de contacte. L'entitat ha aprofitat per recordar la importància que als tiquets s'hi detallés clarament el número de telèfon i el nom i cognom, atès que algunes butlletes s'han hagut de descartar perquè les dades no eren prou precises.
Entre els associats que han repartit la sort -en algun cas, amb més d'un premi- n'hi ha de tot tipus, des de botigues d'alimentació fins a centres d'estètica passant per sabateries o escoles d'idiomes. Concretament, els establiments d'origen dels tiquets premiats són: Carnisseria Navinés, Queviures Conxita, Calçats Sílvia, Perruqueria Heura, MAT Perruquers, Cal Mitjana, Comerç Torà, Kids&Us la Seu, Grapats, Maido Animals, Josmon, Remeis i Escribà Home.
Els xecs, amb un valor acumulat de 1.500 euros, es lliuraran aquest diumenge a les 7 del vespre, a la Sala de Sant Domènec, en el marc de la segona edició del Shopping Rebaixes.
Col·laboració amb La Marató
A més a més, l'entitat s'ha implicat directament amb La Marató de TV3 mitjançant una acció en què els clients hi podien col·laborar tot adquirint el Perfum de la Seu o bé amb l'activitat organitzada a la plaça del Camp del Codina. En total, es va recaptar per aquests conceptes 716 euros. A més a més, desenes d'associats han fet novament aportacions a la Rifa Solidària del Sant Hospital, actualment l'activitat pro-Marató amb més seguiment a la ciutat.