Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / La Vall Ferrera denuncia constants avaries en el servei de telefonia

La Vall Ferrera denuncia constants avaries en el servei de telefonia

L'Ajuntament d'Alins considera que el mal estat de la línia "és evident" i reclama a Telefónica una reparació integral
02/12/2014 11:51

Els veïns de la Vall Ferrera, al Pallars Sobirà, estan cansats de les constants avaries del servei de telèfon i demanen a la companyia Telefónica una solució definitiva.

Jordi Montanya, tinent alcalde de l'Ajuntament d'Alins, ha explicat a l'ACN que "el mal estat de la línia és eviden"t i que a tocar de la carretera es poden veure pals caiguts i cables penjats en molt mal estat. Montanya ha argumentat que els serveis tècnics fan "reparacions puntuals", quan aquesta línia necessita una reparació integral i definitiva.

Entre les conseqüències negatives que suposa deixar la Vall sense telèfon hi ha la de deixar molta gent gran incomunicada i els establiments turístics sense poder rebre reserves. Els veïns creuen que moltes de les avaries són provocades per la humitat generada per les pluges. Algunes de les caixes que hi ha als pals de telèfon estan en mal estat i l'aigua entra al seu interior.

Des de l'Ajuntament es reclama inversió per millorar les línies de la Vall Ferrera i celeritat en la reparació de les avaries donat que en moltes ocasions poden estar més de dos dies sense servei. Aquesta reclamació l'han fet arribar a l'empresa Telefónica els veïns i l'Ajuntament d'Alins, sense obtenir una resposta satisfactòria.