Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament de Tremp, entre els millors de Catalunya en implementació de l'administració electrònica

L'Ajuntament de Tremp, entre els millors de Catalunya en implementació de l'administració electrònica

El consistori pallarès s'ha situat per quart any consecutiu entre els deu primers en la franja de 5.000 a 20.000 habitants
L'Ajuntament de Tremp renova el certificat d'Administració Electrònica (@AjTremp)
22/09/2020 12:54

L'Ajuntament de Tremp ha renovat un any més el certificat d'implantació de l'Administració Electrònica. A més a més, per quart any consecutiu la capital del Pallars Jussà se situa entre els 10 millors municipis de Catalunya en la seva franja de població, concretament a la categoria que va dels 5.001 als 20.000 habitants. Actualment el municipi té unes 5.900 persones censades.

El certificat d'Administració Electrònica el concedeix el Consorci Administració Oberta de Catalunya, que forma part de la Generalitat. Aquest ens públic ofereix tant als ens públics com a les empreses eines per adaptar-se constantment a les noves tecnologies, actualitzar coneixements i avançar en la seva implantació per millorar el servei, la proximitat i la descentralització.

Aquestes eines, de fet, han servit en molts casos per poder mantenir el funcionament habitual d'ajuntaments i consells comarcals durant el recent confinament per la prevenció del coronavirus. Per això, actualment se segueix avançant en el seu desenvolupament amb l'objectiu que la ciutadania tingui l'opció de fer el màxim possible de tràmits des del seu ordinador o dispositiu mòbil i estalviar així desplaçaments a les seus físiques de les administracions.