Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Alt Pirineu i Aran reforça la imatge de la Marca Pirineus amb l'acció 'Territori Natura'

L'Alt Pirineu i Aran reforça la imatge de la Marca Pirineus amb l'acció 'Territori Natura'

La campanya posa en valor l'oferta de turisme rural i de natura adaptada a la prevenció de la COVID-19. Es vol reforçar el missatge de territori de muntanya, saludable i autèntic
Imatge de la campanya "Territori Natura"
30/07/2020 12:45

Les oficines de turisme de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d’Aran han impulsat la campanya “Territori Natura”, amb la implicació directa del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus.

En el marc de la demanda expressa dels agents privats del sector turístic i amb l'objectiu de reforçar la destinació Alt Pirineu i Aran, es vol reforçar el missatge de territori de muntanya, saludable i autèntic associat al concepte Territori Natura.

La campanya la conformen quatre vídeos d’una durada de 30 segons i una campanya de 20 dies a les xarxes socials, prioritàriament a Facebook i Instagram. Tota la informació de la campanya s’allotjarà a sompirineu.cat, un portal informatiu i de recursos per a professionals de diversos sectors econòmics o temàtics que l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA) impulsa i als quals dóna suport.

Un producte de marca territorial

El director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral, Albert Alins, destaca el fet que la idea ha sorgit de les mateixes comarques implicades, amb l'objectiu de reforçar la imatge turística pròpia del l'Alt Pirineu i Aran, i que s'hi aglutina "diferents iniciatives comunicatives per oferir una destinació saludable i autèntica, on les activitats a l’aire lliure, el patrimoni cultural i els productes locals aporten un valor afegit. La destinació Natura reforça la presència al territori dels Parcs Naturals del Cadí Moixeró i de l’Alt Pirineu, i del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estanys de Sany Maurici”.

El director de l’IDAPA i coordinador de l'acció promocional, Pere Porta, ha emfasitzat que “l’Alt Pirineu i Aran reuneix unes condicions òptimes i d’oportunitat per al desenvolupament, que pot donar resposta saludable a les quatre qüestions que planteja la campanya: aire, espai, temps i llibertat.” 

L’IDAPA forma part del Programa Pirineus, una iniciativa de treball liderada per l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Coneixement i formada també pel Consell General d’Aran, la Diputació de Barcelona, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida (Ara Lleida) i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Aquest programa té per objectiu la promoció internacional de la Marca Turística Pirineus.

Mostrar formulari de contacte